Hos systeryster Ilse

Nu är livet härligt!Jag är hemma hos Ilse i Göteborg.Vi(hon) syr nya medeltidsklänningar åt oss à la Barbie, vi äter tortilla lasagne,dricker rosé och käkar snask.
Katten har gjort ett par rymningsförsök men vi rastade henne i källaren en stund.

Mina bröst har försvunnit!De har aldrig någonsint varit så här små,ilse instämmer!De är som små fjärtar om man jämför med de om var.Uppenbarligen är det min bebishull som försvunnit,säger hon. Jag är vuxen tydligen. Det är tomt och platt.Men jag är nog glad.Jo jag är glad.Äntligen!

Ilse pillar med nålar på min underklänning och hälsar till er.Jag finns, därför är jag.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Barbro

GRATTIS ILSE PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG 21/7.



KRAMAR FRÅN BARBRO (GAMLA G4S)

2008-07-21 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback