Kära ni!

Jag känner så mycket kärlek för er just nu!
Jag blev så fantastiskt glad och lugn när jag var hos Ilse förra veckan.Har saknat att ha henne så nära.Vi som sov i samma säng var och varannan helg förrut.Skönt att fortfarande sova gott lite lätt ovanpå dig.Hoppas du fick en jättebra födelsedag!
Och sen i måndags så ringde fantastiska Mikaela som jag inte pratat med på skiiiitlänge.Det var så mysigt och jag bara längtar efter att hoppa på dig nästa helg,kura ihop oss i soffan eller på standpromenaden och prata prata prata.
Igår ringde min älskade Lisen,som jag ännu inte vant mig vid är i samma land som oss.Pratade till och från hela dagen när jag jobbade.De samtalen var guld värda för att jag skulle orka med den riktigt pissiga dagen.Fortfarande min allra bästa och käraste vän som jag saknar såååå att dela allt med.

Ni brudar är bäst i världen!

Imorgon ska jag ha en dag helt och hållet för mig själv,i solen.punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback