arbetsnarkoman

Midsommarafton och jag har tillbringat hela dagen på jobbet!
Åkte först ner och grillade med kollegorna, och sparven. Började sedan jobba gör det fortfarande. Trivs så bra på mitt jobb och har återhämtat mig efter att ha hatat nästan alla kollegor för en vecka sen, dom är faktist väldigt bra och trivsamma, oftast.
Skickat Sparven till Varberg och hoppas få hem honom hel och vid gott mod lagom till lunch.
Köpt massa nya sommarkläder idag och hoppas kunna slänga halva min garderob som är ganska skamfilad.
Det är häftigt att jobba och få lön!
Har minskat 8,5 kg och hoppas att det kan fortsätta i samma riktning.
Även om sommarens alla händelser gör det lite svårt. Tar det med ro.
Funderar på en kattkompis till Pernod...fast kanske inte...
Snart mitt livs första riktiga festival besök. Arvika. Kan sluta hur som helst. Ser fram emot att få se Alice in Videoland igen!

Dags att göra lite nytta här! Ut i mörkret och regnet och se att allt är i sin ordning...

För kännedom; Kommer att befinna mig i Pålsboda nästa helg.

Saknar e


(ILSE JAG HITTADE DITT FÖRLORADE INLÄGG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback