Bröllop!!!

På Midsommarafton var det bröllop i Västerås.Martina var så vacker så jag nästan grät och jag själv har aldrig känt mig så uppstyrd som denna dag!Det blev en riktigt riktigt fin dag med massa fotografering,mat,vin och dans!



Efter vigseln passar jag på att pilla ut smink ur Martinas öga.


Elise är alltid sötast och coolast!Här har vi hennes i farmors kavaj.


Jag hade fräckaste håruppsättningen.Kan inte fatta allt hår är mitt.Inget löshår där inte!


Micket och jag har hängt ihop i 1 år och det firades med en pose-bild.


Sen dansades det först vals och sen disco resten av kvällen.


Vi blev trötta och det blev sent.Så vi åkte hem och njöt av att få på oss normala kläder igen.

Nu ska jag snart hämta lisfisen vid tåget!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback