Jag skrattar

Imorgon ska jag till studievägledaren och få mina kurser i Budapest slutgiltigt bestämda.
När jag går igenom mina kurser skrattar jag...jag kommer efter 6 månader i Ungern bli proffs på den östeuropeiska historien,vilken inverkan kommunism haft på central/östeuropa,etnicitet & fattigdom i ungern,säkerhetspolitk,politiska ekonomiska och sociala problem pga kommunism....osv osv osv.Haha jag ser fram emot det här...så jäkla oväntat och långt ifrån(men ändå nära) allt jag läst hittills.Efter det här kan jag bli anställd som proffs på östeuropeiska frågor garanterat!
Guuud vad jag längtar efter att flytta!Jag tror att Budapest blir grymt!Micke ska bli housewife och klättrare på heltid och jag ska inte lägga mig i det.Känns också väldigt bra.Imorgon ska vi gå till biblioteket och låna ungerska-språkkurs på CD!Åååh längtar!
Nem beszélek magyarul!
...ungerskan kommer bli en utmaning.

Efter igår känns sommaren så mycket bättre.Allt känns jättebra igen!

Ilse,vet inte om min ekonomi kommer klara av en resa till dig men förhoppningsvis kan vi styra upp det ändå.


Kommentarer
Postat av: miri

vi kanske kan göra någon deal av det där :)

bara vara liksom

Ringer dig...snart!

2008-06-21 @ 02:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback