Gröten!

Hahaha jag måste bara berätta nåt väldigt lustigt.Gröt är ju nåt som ligger oss i kollektivet väldigt varmt(?) om hjärtat...eller iaf brukade göra det.Imorse insåg jag att brödet var slut så då tänkte jag att det var dags att införa havregrynsgröten igen och bli en bra människa.
Efter att ha ätit lite mer än hälften av gröten börjar jag känna ett visst illamående....ojoj tänkte jag....sprang till toan och var tvungen att spy upp all gröt!mysigt!haha det har aldrig hänt förrut.

Ännu en era är över.
Vila i frid Gröten.

Kommentarer
Postat av: ilseM

Jag har faktiskt också planer på att återuppta mitt grötande. Hoppas det går bättre för mig :P Köpt hem havregryn iaf, snart kan jag avlägga rapport

2008-03-15 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback