Lisen tillbaka i droghålan

Sitter i vardagsrummet och pluggar, klockan är strax halv tre på eftermiddagen, Mimi och Atlas har precis gått upp för att röka dagens första joint. De sitter i Atlas rum och här sitter jag och blir snurrig av röken som kommer från rummet. Jävla skit! Jag kan inte plugga här! Vet inte vad jag ska göra, biblioteket är stängt, det är för hög musik på travelbar, kan inte sitta i vårat rum för där ligger Ellie och sover.
Nu är jag ganska jävla irriterad på det här. JAG MÅSTE JU FÅ RO ATT PLUGGA FÖR FAN!
Och inatt när jag satt o skrev sista grejerna på en grej som skulle lämnas in före midnatt så var det 3 pers som försökte överrösta varandras musik med sin egen..
Jag pluggade jättebra i Bryssel. Jag var ute och festade, kom hem, sov några timmar, gick upp och drack kaffe och började plugga. Inga problem.. har aldrig känt mig så lugn med plugget som då fastän det var då jag hade som mest att göra. Den enda tiden på dygnet när det är lugnt här är mellan 07-12 ungefär. Skulle gärna plugga då om det inte vore för att det också är den enda tiden man kan sova lugnt.

Puh, skönt att få gnälla lite. Det ordnar sig, behövde bara gnälla lite...

Ska gå ut o ta en kaffe tror jag och sen komma tillbaka och fortsätta.

Jag är i Västerås 22-27 mars för att fira mammas 50-årsdag så om nån är i närheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback