Trött och velig

Oredan har börjat ta våran lägenhet i besittning. Tänkte vara duktig idag, men jag har ingen lust!
Katten är ett monster. Nu har hon grävt i alla blomkrukor under natten, vilket innebär att vi nu kan skryta med att ha jordstampat golv i lägenheten. Hon har dessutom burit runt på mina trosor och strumpor som nu ligger överallt, tillsammans med gamla kvitton, rabattkuponger och annat skräp som är roligt att leka med. Vi har tvättat, men ingen har vikt tvätten. Jag har diskat, det är ju alltid nåt. Vi har ingen mat och jag skulle laga idag, men jag är lite matt efter att ha gått upp 06.30, det är ju inte riktigt min tid, vanligtvis somnar jag då.
Så tänkte vi åka till bågskytteklubben ikväll...men det kanske är bättre jag slumrar en stund och sedan städar lite?
Ibland är vi sååå långsamma!!!

Varit på intervju idag, och jag är vidare. Nu väntar läkarundersökning den 18:e.
Frågan är bara vad jag ska säga till chefen. På sätt och vis vore det skönt att vara kvar, nu när man börjar få in rutinen. Men samtidigt känner jag att jag verkligen vill testa det här nya, om jag klarar läkarundersökningen och psykologen.
Damn! Vad svårt det blev.

Ella vi måste älta biljetter ner till ön snart också.

Kommentarer
Postat av: lis

oh, nytt jobb på spårvägen??

2008-03-06 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback