Det egentliga slutet

Okej,sista inlägget om ögat.

skitet kom inte alls ur i lördag som jag trodde.I söndags när jag kom hem till örebro var det värre än värst.ajajajaj!Jag fick micke att vända ut och in på mitt ögonlock och där hittade han en TRÅD!en jävla tråd!Eftersom han är min hjälpte pillade han ut den.Wohoo!Men efter det blev ögat ännu sämre och svullnade upp till en boll.Vaknade på natten vid fyra av att ögonlocken satt helt ihop av klägg.Gick upp och sköljde ur ögat och konstaterade hur sjukt illa det såg ut och att jag borde gå till en läkare.
Men somnade om och på morgonen var det illa men ändå såååå mycket bättre.

Så nu två dagar senare är jag bara lite röd på ögonlocket,men mycket lyckligare:)
Vad kan vi lära oss av det här?Akta er för att pilla in sytrådar i ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback