hej..

jag lever.

Mycket har hänt. Sen i julas har jag kommit tillbaka till Bryssel, kört på i ett rasande tempo, nästa nockat mig själv, slowade down, haft himla roligt, känt mig lite ensam ibland, saknat er, skrattat hysteriskt, verkligen hatat liselotte, hittat en underbar kille, varit i Paris, haft syster på besök, varit i sverige hos gamla gymnasiegänget, varit på militärbal med Thomas..

ja Thomas ja.. helt jävla otippat. Hittade varann på en fest.. sen blev det bara så bra. Han är 22 (86:a...bra årgång!) och belgare, kommer från flamländska delen ute vid kusten. han pluggar på militäskolan och han är faktiskt helt enkelt great. allt som jag vill ha. Så jag är glad!!
Dock har jag nu framtidsångest.. men det är ju inget nytt för det har jag ju haft sen jag var arton typ.
Men vill iaf stanna här ett år till, vill hitta jobb eller nåt o plugga o allt bara är frustrerande o motigt o jag är lat, feg o harig.. Kan någon ge mig en uppmuntrande spark i arslet?!?!

Här är det nu strålande sol o har vart hela veckan. känner hur den svarta klumpen i min själ börjar smälta bort o det är skönt, men som sagt välkommen tillbaka i höst..

Just nu saknar jag er enormt mycket. Bara att få ha er nära och känna all kärlek och bara prata prata prata, flumma, skrattam vara arg, gå promenader o känna all energi ni ger..

Orkar inte skriva mer för nu e jag sjukt trött o ska gå o lägga mig...

Lisen: när kan jag komma o hälsa på da? Juni om min ekonomi tillåter?
Ella: Skönt att få prata en stund med dig när jag var i  Sverige! behövdes!
Ilse: ledsen, skulle ringt men biljettproblems kom i vägen, vi tar igen det i sommar helt enkelt!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback