Men,döden!

Fan vad ont det gör!Varför händer det här så jäkla ofta nu för tiden?2 ggr på 5 veckor har jag fått in nåt vasst i mitt vänstra öga så att det har svullnat upp.Förra gången där nere och nu under övre ögonlocket.Känner mig invalid....ögonlocket hänger och ögongojset rinner.
På apoteket sa de att om det inte försunnit ska jag till läkare på måndag igen.Kul att komma till samma läkare 5 veckor senare med nåt nytt i ögat. Hon lär ju tro att jag sitter och petar in grus med flit.
Kom inte ihåg hur jag lyckades förra gången men den här gången satt jag bara och byggde med klossar med Elise på nån smyckesaffär...typiskt.

Det här liksom förstör mina fyra vilodagar...det gör mig minst sagt bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback