Minisemester imorgon

har haft ångest över skrivandet och skapandet av vår uppsats.Men igår efter att vi pratade med varandra utan att skrika,gorma eller köra över varandra gick det hur bra som helst.Vi vill ju exakt likadant men vi förstår bara inte varandra.Men nu har vi löst det här..så nu kör vi på igen.Jag sitter och definierar väpnat angrepp och statsansvar hela helgen..eller iaf tills jag kommer fram till göteborg imorgon.Halleluja!Det känns så fantastiskt att åka härifrån!Lyxa med Oskar och sen mysa med Ilse och storshoppa julklappar på Ullared!

jag har blivit officiellt antagen till handelshögskolan i budapest nu.och ja,ni såg rätt..handelshögskolan.Hur coolt är inte det?Längtar efter att berätta det för storebror!Bäst i regionen(central/östeuropa) hörde jag visst(på deras egna reklamfim).
I eftermiddag ska jag och micket söka lägenheter i Pest och spela hans nya guitar hero.

vad mer?
Jag undrar vart jag ska ta vägen, vart jag ska söka mig och vad jag ska göra.Örebro igen,Lund,Brugge,Haag,Rotterdam eller Bryssel.Men först gulaschlandet!

Jul lisen!Jul!Jag är i västerås bra länge tror jag..förutom när vi flyttar och om det inte krisar sig med c-uppsatsen!När och hur var är du över jul?

stora kramar i en hög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback