Solig söndag

Tjena brudarna!

Solen skiner och jag sitter hemma hos micke och pluggar inför tentan på fredag.Rättsfilosofi är ett krångligt område och ännu svårare att ta ställning till olika filosofier.Men kanske det "svåraste"/tråkigaste är juridisk metod...typ olika sortes tolkning och sånt.Då föredrar jag att läsa om gamla gubbars idéer om rättens natur.

Igår var vi på bröllop igen.Jag var dumt nog bakis...hade ätit ganska dåligt under fredagen och sen tog nog jag och sanna i lite för hårt på kvällen.Men trevligt var det!
Jag och micke börjar bli proffs på bröllop,speciellt att analysera dem.Vi håller på att komma fram till det perfekta bröllopet...och det går ganska bra.Nu vet vi verkligen vad man vill ha ut av ett bröllop och vilka "moment" man verkligen kan hoppa av över.Vi börjar bli på det klara hur vi skulle vilja ha det,om det nu skulle bli så.Ni tre skulle iallafall vara mina brudtärnor och ni skulle få ha på er vad ni vill!!!

Nu är det dags att återgå till han herr finnis och hans teorier.Kaffe!

Saknar er alla som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Miri

Du saknas mig med! Och nu har jag nog lyckats låsa upp mina kommentarer...

Jag skulle vilja ha typ gynpadojjor på mig, för det måste vara jobbit att stå still i kyrkan en timme i höga klackar!

2008-10-01 @ 00:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback