Uppdatering från Stockholm

Hej mina älsklingar vad jag saknar er. När ni vill får ni komma till stockholm och hälsa på!

Jag mår bättre än jag gjort på länge. Jag har suttit uppe halva natten och brainstormat och varit kreativ vilket känns bra eftersom jag har ett mål med min kreativitet nu. www.kkh.se

3-årigt kandidatprogram i fri konst, vad tror ni?

Jag har saknat att vara kreativ och och det här känns så rätt, det känns som något jag vill ge 110 % i och inte som nu bara halvhjärtat läsa mig igenom mina poäng i Estetik. Det är jättesvårt att komma in men jag är beredd att gå förberedande år och satsa allt!

Och då kommer vi in på nästa grej som jag vill berätta. Jag och Ellie har ett uppehåll i vårt förhållande. Det blev så fel, vi har inte kunnat kommunicera på sista tiden. Hon är en väldigt stark personlighet och jag hade ju inte riktigt hittat rätt vilket inte gjorde mig mer självsäker direkt.. Så jag blev mer och mer introvert och subversiv och hon blev mer och mer dominant och nu är det dags att göra nåt åt det. Så vi tar en break och jag ska hitta tillbaka till mig själv. Jag älskar henne och vi är så jäkla bra tillsammans när det funkar, vi är lika men kompletterar varandra. Men jag förlorade livsgnistan, tron på mig själv och började leva genom henne. Nu ska jag bli min egen person igen och jag känner mig redan starkare, tryggare. Vi får se om vi kan bli bra tillsammans igen.


här är en galen indisk dans, jag gillar koreografin!
http://www.youtube.com/watch?v=EfKfPY-0VPg

Kommentarer
Postat av: Miri

Vill ta en kaffe med dig, snart!

2008-10-01 @ 00:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback