Godmorgon my loves

Nu är det påsk och jag befinner mig i vackra Kroatien. Vi är i Split och bara njuter av hur vackert alltig är. Det ser exakt ut som ett medelhavs-Visby. Vi bor på världens sötaste hostel, igår bjöd de oss på fina middagen för att vårt avlopp svämmade över. Idag, när alla har vaknat ska vi ta en båt ut till en vacker ö för att bada,sola och promenera hela dagen.
Jag tycker Europa är så häftigt och skiftande, från ett trångt och grått Budapest till ett vackert,öppet och grönt Split på ett par timmar.

Sommaren är väl osäker än så länge. Antagligen kommer jag att vara arbetslös hemma hos mamma i juli-augusti. Jag klarar inte av att jobba i vården igen och jag har bara sökt ett annat jobb. Mikaela, jag ska göra allt för att ta en sväng till dig på ön. Igår när vi satt på ett litet café och tittade ut över havet så blev jag lite ledsen över att inte åka till Gotland i år, så jo jag måste komma en helg. När är du där?

Jag önskar att jag inte var en sån ambitiös och stressad människa utan kunde tillåta mig själv att släppa plugg och framtidsoro. Damn it. Om jag får praktik i Makedonien kommer du och hälsar på mig ändå Ilse?

lisenlove, det har gått lång tid nu sen vi hördes men jag är glad att höra att du gör massa bra saker och jag saknar dig!

Dags att gå ut på gården och käka frukost.

Glad påsk my loved ones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback