Kos

Så här är det just nu

Sol strålande sol, pollenchock, skrivit 3 uppsatser på 1 vecka, pluggar till mina 6 sluttentor, kunde inte motstå att köpa en sån där gradual tan åt mina ben..alla är ju så bruna här och jag är genomskinlig, hittade ett par skor som kanske är snälla mot mina fötter, kommer inte att jobba i makedonien i sommar, men kanske i höst, eller ungern, eller bulgarien eller plugga i örebro igen, längtar efter att klättra upp för bergen och cykla längs donau, dricka mig full på billiga cocktails på lizt ferenc ter, vill ack så gärna åka husbil i sommar, ska försöka ha pengar kvar till sverige, tycker  att mina föräldrar har blivit så gamla, jag och micke så tighta-kan inte se mig utan honom, bakom varje framgångsrik kvinna står en snäll man, ikväll ska vi till kiwisarna och sen på spelning med nåt holländskt band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback