morgongympa för hjärnan

early morning blogging. or late night depending on how you see it...

det är nåt som saknas. och det är nog inte dekadensen som jag trodde. ett mål. just ja. vad skönt det har varit att läsa estetiken. vad händer nu?

har haft en så fin kväll. jobbade hela dan, kom hem till  vin och vääääärldens renaste lägenhet, tone och karin är så himla fina. duschade, fick soppa och så började gästerna komma. vin och drinkar och tårta och helt plötsligt blev mitt rum dansgolv med dj, diskokula och en liten strob. jättefint! sen drog några till queers bears and rears, kunde inte riktigt uppskatta det tyvärr. men det va skönt att komma ut ett tag och när vi kom tillbaka hem till festen hade vakterna varit här pch sagt STOPP! så ingen musik och vi städade lite och drog vidare på efterfest hos nån här i närheten. föräldrafritt haha! så himla länge sen! trevligt. några cs'are också.

nej nu ska jag nog sova. har varit så gimla trött den här veckan... jobbar 35h och pluggar och har cs'are och pollenallergi och fest så det är inte så konstigt. men jag vill vila och va pigg och glad sen :)

godnatt lovelies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback