onsdag.

Jag känner att jag har tappat kontakten lite...mer er alltså.

Jag är inte alls uppdaterad, och det känns som ni är väldigt långt borta allihopa (och det är ni ju faktiskt också)


Snart kommer jag hem till Sverige igen och då får jag träffa Lisen igen!! Wiho, mys mys mys!

Ilse: Vart ska du flytta?

Ella: jag vill komma och hälsa på, ska försöka styra upp det med datum och ledighet och allting..


Här i Bryssel har det varit sol och varmt, men sen blev det ostadigt.. regn, sol, regn, sol.. =(

Om vädret håller ska vi ha picknick i parken imorgon efter jobbet, vi slutar nämligen klockan 15, hurra!!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, det blir kanske en tripp till Antwerpen med tjejerna från jobbet, vi får se



Ikväll ska jag och Thomas gå till Tour & Taxis och kolla på "It's our Earth", en interaktiv utställning som handlar om hållbar utveckling.

Hoppas den är bra!


Kommentarer
Postat av: Miri

Flyttar "hem"

2009-04-29 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback