släpp fångarna loss det är vår!

hm.. händer så mkt jag är alldeles förvirrad. sitter i solen på balkongen på söder och det är så jävla fint.

jag är lite bakis-skakis men mår hyfsat. igår jobbade jag, gick på teater, tog en teateröl, sen var jag tvungen att gå ut eftersom det var första gången vi var ute alla tillsammans från kollektivet..  vi gick till spy bar för det var det bästa alternativet. hade skitkul förutom när det kom en kille och var dryg när jag och karin hånglade men vakten tog hand om honom.

kom hem 4 och käkade och kollade på gossip girl, somanade i en hög med de andra och vaknade kl 7 och upp o hoppa och iväg till skolan, seminarium, sen till lava och sen kollade jag lite 2nd hand, hem o käka och kolla gossip girl.

var i skolan, sen interaktiva institutet igår, det var så jäkla coolt!  (haha arvid tyckte jag sa hyperaktiva institutet och dit borde jag kanske åka också på studiebesök...) sen träffade jag henrik och sen gick jag till carmen för att träffa katja en cs'are, borde ha åkt hem och ansökt till högskolan tidigt men det gjorde jag inte så jag missade det för det var overload när jag kom hem strax innan midnatt.. too bad.

natten innan det var vi ute och sprang runt och klättrade i träd och spelade basket/volleyboll/brännboll till kl 4. har inte sovit så mkt den här veckan men det gör inget för det är VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: IlseM

Visst kan man bli lite lätt besatt av gossipgirl!?

2009-04-19 @ 02:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback