Tjugonioende maj!

*nynnar*

Fullt kaos i mitt huvud, men ett ganska skönt kaos. För att inte säga lyckligt.
Om två veckor sitter jag och häckar i ett soligt spanien (hoppas för allt i världen att det blir soligt)
Och sedan är det snart den 29:e Maj!
Så vill jag gärna få ett datum av Ella att förhålla mig till.

Bokat ett flyttlass till nästa vecka och ett till kristihimmelfärd.

Flyttat tidningen, adressändrat, ska ordna papprena med bilen, sagt upp lägenheten.
Sagt upp jobbet.
Måste ringa folktandvården, och få kontakt med hyresvärden för att bringa klarhet i lite funderingar.
Inventara förrådet i helgen kanske. Om jag inte var så girig, tagit på mig extra pass på lördag...

Fullt upp med andra ord.

Kaerlighed!

Fröken IlseMarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback