happy pride!

Jag är nöjd, lycklig, trött och mår jättebra..

Veckan har vrit helt fantastiskt, det har varit fullt upp i tigerkollektivet, som mest sov vi 15 pers här. underbrt var det.
Vi har alltså "brnen" - Nosiswe och Cecilia från lesbiska utbytet sydafrika-sverige. Sen var det Maia och hennes kompis Fie från Malmö och Lisa från gbg. Plus diverse andra, tex en av ledarna för utbytet sov här en del.. sen några kompisar till Lisa.. Vilket var väldigt fint eftersom en av dom är helt otroligt fin och underbar och söt och fantastisk och jag har lite pirr i magen när jag tänker på henne. Hon åkte hem till gbg idag, trist men jag ska ju snart dit för min första VJ-session.

Jag har delat ut preview dvd's med smakprov på mina VJ skills och har fått superbra respons!!! Jag har redan 2 bestämda spelningar. En i gbg på queerklubb I Dance Alone, som min kompis Niki har. Sen är det en annan kompis, Miranda, som har en queerklubb i  Örebro, Kiss Kiss Bang Bang. Sen har några klubbar i Umeå, Gbg, Paris, Berlin, San Fransisco och Stockholm också fått smakprov. Och jag blev ombedd att spela under nästa Pride. Och så ska jag spela på queerfestival i Malmö. Och på Världens första queera festival, Queertopia nästa sommar. Så himla kul!

Jag har massa nytt material att jobba med också = jättekul!

Paraden var fantastisk, vi va några som gick i paraden nakna målade i kroppsfärg i guld. golden golden golden
Det har varit golden days, golden nights..  Jäklar alltså... hehe stod i DN att det var blablabla unga, nakna, guldmålade kvinnor i paraden. Det var alltså mig, Tone, Karin, Lisa, Frida och Lisa de syftade på.. Vi hade en jättefin photoshott innan vi gick och sen när prden var över var det Anarcho Pride där några kompisar spelade och det var finfint väder och hur mysigt och bra som helst. Jag ska lägga upp min VJ grej så ni kan kolla på den. Och lite bilder från paraden.


Sen ska jag vara med i ett naket photoshoot till ett fanzine som ska ha tema kroppar/sexualitet/genus, mkt bra initiativ! Och sen ska jag vara med och arrangera ett sexparty.

mkt som händer, underbart. snart börjar dock skolan... vill inte riktigt. kanske inte ska? får se... time will tell...

Jag vill vara i gbg mkt. Hoppas det går. Och hoppas att det finns en viss tjej som skulle uppskatta en visit...


Ella, you better come here! Dra med fanny! Hon skulle kommit nu men hennes utställning blev uppskjuten..

Mix är du på ön nu? hur är det? och hur går det i bxl? Ryanair ska börja flyga bxl-sthlm, YAAAAAAAAAAY!

Ilse, berätta om livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback