ja herrejävlar!

Okej, så då var vi back in business igen, på alla sätt. Det var värt varenda öre att åka till Gotland. Jag hoppas att även du Mikaela känner det som så snällt pimpade mig i två dagar. Lovar att betala tillbaka nästa Vecka.

Det var iallafall  fantastiskt och precis vad jag behövde. Jag behöver er, jag behöver ön, jag behöver säckpipan, jag behöver vinet, jag behöver kärleken och värmen. All denna kärlek. Det  är nästan underligt hur mycket kärlek det finns på ön. Kanske det bästa med Veckan är också hur vi så lätt bara faller in i varandras liv igen efter att ha varit borta upp till ett år. Det är så skönt att veta att jag kan säga vad jag vill till er och ni lyssnar. Ibland behöver man bara få yttra något för att allt ska kännas bättre. Hoppas.

Grimmarna var vackra som vanligt och vi har nu spenderat vår sista kväll  någonsin på Clematis. Hoppas att de röjer rejält på söndag grabbarna. Det var även underbart skönt att bli peppad inför Makaronien. Tack!

Nästa år firar vi ju 10 år och då jävlar brudar! Vi borde börja leta lägenhet i höst. Ska vi ha en ny? Mindre? Vi måste slå våra kloka huvuden ihop och tänka ut något alldeles speciellt till nästa Vecka. 

Jag är stolt över oss.


Kärlek och kos

Ell


Kommentarer
Postat av: ella

Förresten, ska vi byta slogan?

Great with supper and sunset?

2009-08-07 @ 10:28:16
Postat av: Miri

Det är väl reddan gjort!? :P



Eller "Nypåsatt - men inte av dig" HAHA

2009-08-07 @ 12:07:32
Postat av: ella

hahaha ja men på bloggen!

och annars måste det bli "-nypåsatta men inte av dig".:) men jag tycker vi kör på great with supper and sunset! Ska vi rösta?

2009-08-07 @ 13:20:16
Postat av: Miri

För! (å så får vi göra slag i bildserien också)

2009-08-07 @ 13:45:05
Postat av: Mix

Jag är för! =)

2009-08-07 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback