mina bästa

tänk alltså... fan vad bra vi är. imorgon om jag orkar ska jag skriva ett klockrent citat från Theres, en bok om ulrike meinhof jag läser...men jag har det inte här nu..


fan vad livet kan va så jävla hårt. men jävligt bra..
ella, jag släpper dig inte. kommer fortsätta ringa (njaeee inte nu kanske men messa iaf!) och du svarar när du vill och kan. du kan alltid dumpa dina kä'nslor på mig. vi kanske skulle ha en kvinnokollektivets blogg, privat version?


i veckan liftade jag ner till gbg och tillbaka och jag är så jävla kär så jag fånler hela tiden...

nu jobbar jag 60 timmars vecka, spelar basket och var nyss på utomhusbio.. snart har jag min VJ-premiär på queerfeministisk klubb här i sthlm , det börjar bli höst, tomaterna är mogna och kvällarna är kyliga. vad är det för väder i makedoniern? bilder ella, bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback