Tappat lusten

Nu har jag fått nog. Har känt det kommande i två veckor. Jag är så less på att åka runt och bo hemma hos andra där jag egentligen inte bor. Mitt liv finns inte hos mina föräldrar och mitt liv finns inte ens i Mickes lägenhet. Just nu tvivlar jag på om det ens finns i Örebro. Jag är trött på att gästspela i andras liv. Det är inte så med alla men vissa..kanske speciellt de som bor i Västerås och Örebro. Jag är ingen del av deras liv längre...det är samma "catching up" hela tiden. Vad har du gjort? Hur känns det? När åker du? Därför har jag väl mått så bra i helgen av att umgås med vänner som man har en annan relation till..där det inte krävs att du ska bo i samma stad. Kanske mer genuina vänner som känns mer peppande och energigivande. Jag behöver neutral mark eller mark som är min. Gotland känns fantastiskt underbart. Kombinationen av plats och systerystrar. Funderar på att hinna med Sthlm igen, Lisen damn it..hur ska det gå till? Men jag vill...

Fuck it, imorrn drar vi!


Jag älskar er för att ni är ni och för att jag får vara mig själv med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback