den biologistiska hösten

Lyssnar på D Muttant och Y Puss och är lite nostalgisk över mina radikalfeministiska dagar...
Klockan är fyra och jag sitter ute på södertörns bibliotek och här har jag suttit i 1½h men jag KAN bara inte koncentrera mig trots att vi hade ett mkt givande seminarie och sedan fortsatte diskussionerna över en lång-lunch innan jag tog en kaffe och satte mig i bibblan för att skriva. Jag har så himla bra material att arbeta med. Alltid samma problem dock. Jag kör fast efter det första utvecklandet av det jag vill skriva. Jag måste helt enkelt bara skärpa till mig och få tummen ur... Vet inte om jag ska ge upp för idag och åka hem eller om jag ska gå på toa, dricka lite vatten och sen bestämma mig för att köra! Jo så måste det nog bli, annars får jag inget skrivet förrän på söndag när jag ska hit igen. Och om det ska bli klart till på tisdag så... Låter som mkt tid men nu har jag 3 olika kurser som jag jobbar med samtidigt. Herregud. Jag är inte stressad bara irriterad över att jag inte kan ta tag i saker utan att det ska vara "livshotande".. Men nu jävlar!

Ella vi hörs lite senare, ring när du vill, jag ska på födelsedagsfest för Konsten och skapar mer än gärna en lucka för dig, vet att du antagligen är stressad och så. Anytime!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback