Fri

Jahapp, då var den väck. Staven. Smärtfritt, nästintill iaf, och med ett fint litet sår. Inga blåmärken, ingen svullnad. Allt är bara fint.
Men! Jag har inte mått så bra. Tog ut den i tisdags, onsdagen var okej, mådde lite illa fram på kvällen, men torsdagen var ett rent helvete. Mådde illa och hade som mensvärk, fast tio gånger värre! Barnmorskan sa iofs att det inte skulle kännas nåt efter, men jag kan lova att det är något spökeri med mina hormoner. Jaja. Nu är allt lugnt igen.

Lite uttråkad av mitt jobb. Lite fel läge att börja känna sånt med tanke på att det inte finns några andra jobb att söka och att dom få som finns har miljader sökande...
Tur att jag har en plan :P

Håller på att göra det lite bättre och finare här hemma, nu när vi har kommit fram till att vi antagligen ska bo kvar här ett bra tag...

Ella! Vad säger du om ett besök i början av mars!?

Kärlek!

IlseM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback