Jag är bäst!

Lisen,du är mellan två olika livssituationer.Det är inte det minsta skumt att du känner dig lite vilse.Men jag är stolt över dig, att du vågade komma tillbaka och att du vågade fortsätta. Jag vet att det kanske inte var ett självklart val.

Okej, två dagar kvar.Sen flyttar vi till Budapest.Jag känner mig nollställd,förväntansfull,extatisk,less,nervig och mer än redo. Nu är det dags för nya äventyr.Jag har lekt det lugna livet i flera år nu och känner ett stort behov av ombyte.
idag var det opponering på c-uppsatsen,vi fick VG!Helt jävla underbart!Men jag måste säga att det var en riktigt bra uppsats,thanks to me. Jag är nöjd med nästan allt.Det är helt otroligt att jag om ett halvår har en bachelor with a major in law. Det är hur stort som helst. Hur kan det redan ha gått så många år?

Näe nu är jag hungrig.Ska se  hur det går med mickets potatissallad.

jag och micke kommer att ha en gemensam blogg för våra gemensamma vänner, gulaschresan.blogg.se
Men allt som bara är för er hamnar här.

När kommer ni och hälsar på?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback