Lycka och kyla i sthlm

Herregud vad kallt det är då.. Skit också, man mår ju dåligt av att gå ut!

Men jag är lycklig. Jag och Ellie har pratat. Inte pratat om ngt speciellt men ni vet en sån där ytlig konversation om "hur är det, jo det är bra, jaha så vad gör du, ja okej jo det är mkt att göra nu, ja, men du, jag måste gå, kul att höra av dig, ha det bra"

Det kändes jättebra. 

Skolaskolaskola hela dan. ska på intervju på onsdag om jobb som butiksbiträde i trädgårdsbutik. spännande! och sen kommer ellies bästis daisys syster emmie till sthlm på torsdag. så jag kanske åker till örebro på lördag istället, får se. det beror lite på biljetter och om det händer nåt kul på fredag osv.

men ja. fan vad glad jag är! jag och ellie har en ytlig kontakt. skönt att inte behöva ignorera och förtränga henne. för jag har faktiskt kommit över henne rätt så mycket tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback