My loves

Hej mina sötnosar!

jo som sagt, livet i budapest flyter än så länge på ganska bra. Nästan oväntat bra. Typ ingen ångest, ånger eller oro. Det enda är väl att jag ska ut själv ikväll och hänga med utbytesstudenter. Dels ska jag hitta dit själv(ska inte va ett problem men ändå!) och så ska jag hänga med massa utbytesstudenter som jag inte känner. Har en viss anti-känsla. men efter ikväll kommer det förhoppningsvis gå över. Vi har iallafall träffat massor av trevliga soffsurfare att hänga med!

Mellan mig och micke har det också varit förvånsvärt bra. Vi är inte alls trötta på varandra än även fast vi har umgåtts dygnet runt. Det känns som ett gott tecken för framtiden. Han är så bra! Nu när vi kom hit har han tagit på sig en massa ansvar så jag (kontrollfreaket) kan slappna av. Jag är väldigt glad att jag inte är här ensam. Micke är för bra för att vara utan.

Jag har mått ganska dåligt fysiskt sen vi kom hit. Jag hade ju tränat upp världens bästa kosthållning med regelbundna tider, massa frukt och grönt och sånt. Sen vi kom hit har vi bara ätit vitt bröd och sockermûsli till frukost...nån macka till lunch och sen pasta med färdig sås till kvällen(om vi inte käkat ute). Skitmat i kombo med promenader hela tiden  har gjort att jag har haft så gott som ingen ork. Jag har känt mig helt slapp i kroppen och i huvudet. Det är ganska intressant hur lätt kroppen blir påverkad. Jag skulle palla max 2 dar i expedition robinson, sen skulle de få bära mig därifrån. Men nu har vi iallafall flyttat in i lägenheten och idag har jag vräkt i mig grönsaker, frukt och lagad mat. resultat: huvudet och kroppen mår mycket bättre!

Nu ska jag äta en apelsin och några kiwis, sen ska jag iväg!

stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback