nervos men redo (tror jag)

Imorron ar forsta dagen pa nya jobbet. forsta dagen som heltisdsanstalld receptionst pa Sveriges standiga representation till EU. Herregud...
jag har pluggat lite franska, last pa lite om Eu men anda blir jag bara mer och mer nervos. Har varit lugn tills nu.. ska snart ga och lagga mig och nar jag vaknar ar det dagen D.

har haft en hektisk jul, ballade ur pa juldal, men lyckades nog reparera all skada jag gjort. 
Har nu kommit tillbaka till Bryssel och fatt landa lite. Firade nyar forst, nice med middag har och sen fyrverkerier. forsokte hitta nagonstans att sitta och dricka lite, det var omojligt. slutade med att jag o Thomas gick hem o sag film.. men det var mysigt.

Dagarna efter nyar har varit sa himla skona, har bara varit hemma och gjort en massa nodvandiga saker, tvattat, stryt, stadat; rensat, pluggat lite... Thomas haller pa och pluggar infor sina exams; sa vi har bara varit har hemma och det har vart sa skont att bara vara lite. och dessutom fa undan en hel del grejer pa "att gora" listan sa det inte ligger o gnanger i bakhuvudet nar man sen blir stressad pa jobbet.

Fast lte utanfor lgenheten har vi varit, vi tog oss ner pa stan och inhandlade en TV. en 32 tums koloss som star i var lilla lagenhet. men den ar fin. 


Hall tummarna for mig imorron!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback