Snart är jullovet slut...

...eller egentligen är det slut för länge sen. Jag var i skolan fredag och lördag och igår kom pappa och birgitta till sthlm och vi va på halwyllska palatset, herregud vilket hus! men nu börjar snart stressen. Jag har massor att göra men mest roliga saker. Lite tråkiga också.

På torsdag kommer ju oskar iaf och på fredag åker vi till Örebro för ellas avskedsfest. Jag åker hem på söndag och hoppas hoppas hoppas och längtar efter Ilse!!!!! 1 ½ år sen...
Antagligen flyttar Victor in här imorgon, han börjar sin praktik på onsdag. ska bli kul men kan nog också bli lite påfrestande efter ett tag så jag hoppas jag och Tone hittar nåt bra hus/lght snart, vi har mailat på några till iaf.

Det kommer bli en busy busy week... Ska träffa Petter. Chris också och så är det skola onsdag, torsdag, fredag och på torsdag är det möte på LAVA också. Victor och Oskar. Det blir fint :) Nu ska jag till skolan och göra reklamfilm för SAS och förhoppningsvis kan jag läsa lite annat roligare också.

Lycka till på första dan på jobbet Mix, jag är säker på att det kommer gå skitbra! Rapport tack!

kärlek hörrni, jag längtar efter dig ilse, snart snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback