stressigt värre

Åh Ilse! Vad spännande. Men är väl inte så konstigt att kroppen reagerar eller? Men vad galet, mensvärk gånger 10 är inget jag vill uppleva..  Jag har fått förfrågan om jag vill ha barn med min sovkompis och jag sa självklart ja. Men inte än på ett tag. Han är finaste killen, bra, smart och snygg så det är klart jag ska ha barn med honom så småningom :) Skönt att veta. Haha låter som att det är bestämt men det är bra, man lär ju börja samla på förfrågningar så man har lite att välja på när man känner att det är dags liksom.

Känns som att jag har gjort skitmkt grejer i helgen men ändå har det varit ganska lugnt. I fredags var jag på dejt med en tjej, det var intressant och trevligt men inte alls nån gnista. sen åkte jag in till stan, träffade lite kompisar och åt pommes. sen åkte jag hem till niklas för att sova där. han va inte hemma så jag tänkte att jag skulle läsa lite medan jag väntade på honom men somnade och vaknade på morgonen med hans arm kring mig. mysigt. (han är gaygaygay).

haha nu messade hon och frågade om jag ville komma och ligga i hennes säng och snacka. haha nej. det vill jag nog inte. önskar att niklas va hemma så jag kunde sova hos honom istället.

sen på lördagen så var jag på kulturhuset heeela dan och träffade tjejer som svarat på vår annons på blocket om ledigt rum i kollektiv på söder. det va väl trevligt men va rätt trött. mest trevligt att linnea kom o va  med ett tag. sen åkte jag hem o tänkte göra mig iordning för att gå ut men så blev det aldrig så. skönt!
idag har jag också varit på kulturhuset hela dan, först på workshop på lava och sen träffat fler tjejer och så har jag läst lite ingmar bergman (skitintressant faktiskt! det trodde jag inte..) och pluggat lite också..
jag har bestämt vem jag vill bo med iaf, det känns bra. hon heter Jill o verkar va en skitbra tjej.

sen hemma ikväll har jag gjort skitmkt mat och BÖRJAT PACKA! så jäkla roligt, åh, can't wait :D

nu ska jag plugga lite till o SOVA. fan va gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback