tankfull vantan..

WIWIWIWIWIWIWIWI Grattis Lisen, fattar att det kanns hur bra som helst! 

Pa mitt nya jobba gar det faktiskt bra, har varit lite mycket nu i borjan. Men sa ar det val alltid. Fatta att jag har ett riktigt jobb, Pa REPPEN dessutom, coooolt. jag sitter dar o svarar sa kack i telefon och skriver in folk, har lite trakigt emellanat men men. Sa ar det nar man inte rikitgt kan allt, jag ska annu lara mig massor!

Thomas har nu klarat av sin examperiod sa nu blir det time for some fun! och i Mars har vi varit ihop i ett ar och da ska vi fira med att aka till Disneyland YEAH!!! 

Funderar aven pa att aka o halsa pa dig Ella, nar ska ni andra chicas dit, ska vi forsoka tajma ihop det lite , vore saaaaaa himla kul!! Jag ar verkligen i behov av mina kvinnor nu. Hade en lite deppkvall nu i januari, kande att all vanner hade forsvunnit eller fanns sa langt borta. I aupair varlden ar det ju sa att alla aker sa smaningom men da ar det fan itne latt att vara den som e kvar. Lite samma sak som efter veckan nar alla ni aker o dar star jag pa min kobbe liksom..

Men fick lite pepptalk och karlek av Thomas sa det blev lite battre.
Sen har denna vecka vart nice, med tedrickande, filmkvall, vindrickande och kick off pa jobbet! pa kickoffen holl jag forovrigt pa att falla Ambassadoren! men ha lyckades halla sig pa benen, tur for mig haha!!

Annars borjar det stabilisera sig tror jag, eller va fan, det gor nog aldrig det ta mig fan. Alltid ar det nagot, kanns som om mitt liv gar i cirklar, alltsa inte sa att jag inte kommer nagon vart utan mer att monstret upprepar sig. 

Och nu ar jag forvrigt javligt irriterad. Ska/Skulle ha forfest har ikvall; tjejerna skulle komma vid nio nanting. och nu ar klockan snart halv elva och FORTFARANDE ar jag sjalv!!
 kommer det ingen ska jag fan ga till celtica, ta ett par tequila och dansa tills jag blir glad igen. GAAAAAAH

Kommentarer
Postat av: Mil Grimm

Hej Kvinnokollektivet :)

Jag har hört om er blogg rätt länge och tänkte söka upp den och det var ju lätt, pang bom så hittade google den.

Jag läste lite grann och hittade även fina bilder från medeltidsveckan 2006, många goa minnen som väcktes till liv igen. Ni kommer väl i år också? Det vore tomt med en visbyvecka 32 utan er kära vänner. Ha det så bra och hör gärna av er, vad pysslar ni med och hur mår ni och allt det där. En av er i kollektivet på ju på odengatan läste jag, frågan är vem? Jag har flyttat till stockholm sedan tre veckor tillbaka och bor på sveavägen...

Varm kram Mil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback