Ordförandeskapet!

Så nu har det då äntligen dragit igång!




Första dagen har varit väldigt lugn trots allt. Trodde det skulle köra igång med buller och bång, men det verkas som om de flesta är på Rådet så det är relativt lugnt här idag.. Dock har det inte varit så lugnt för mig, en ny tjej har börjat som jag har introducerat och vi har varit runt överallt och visat allt och alla.. stackars henne jag har ju pratat nonstop om allt som vi gör, regler rutiner mm..
Hon lär sova gott ikväll iaf! =)

Igår var det visning av de svenska dekorationerna på Rådet. SVT var där och filmade och det klippet kan ni se
här!
Jag skymtar förbi ett par gånger, står fint och glor i min vitgröna klänning haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback