uppsamling i bryssel till våren?

Jag har haft så jäkla mycket grejer för mig som vanligt men tycker ändå det är lite jobbigt att inte jobba, inte veta vad jag skaa plugga osv. Fast jag vet ju att det löser sig till slut.

Jag har klippt av mig allt hår. Jätteskönt. Det var dags. Känns naturligt.

Igår träffade jag 3 couchsurfare som kommer från frankrike och barcelona men har bryssel som gemensam nämnare.. . en av tjejerna bor där och de andra har bott där. De verkar ha ett jättefint projekt på gång om baltiska havet och det kändes som om vi blev nära vänner efter bara ett par timmar. Så känner jag med många cs'are iof men bryssel ligger ju alltid lite närmre hjärtat...
Vi pratade franska hela kvällen och det var en fin känsla att kunna förstå och (nästan) uttrycka sig fortfarande. Jag saknar det jämt!

Iaf grejen var att jag kände en sån samhörighet med dom. Som om ifall jag åkte till bryssel skulle jag ha ytterligare en nära vän där och det fick mig att spinna vidare på tanken. Jag kanske tar mediepilot grejen och kör på praktik i bxl i vår. Kanske.. .kanske kanske kanske..

Våra "barn" har kommit också!
De från rfsl projektet, utbytet mellan svenska och sydafrikanska flator. En svensk och en sydafrikan som är här nu. Det kommer nog gå fint :)

Ella om du kommer borde du ju faktiskt komma den 31'a juli när Mix är här? Kan ni tänka er vilken lycka?

Mix vet du om du kan sova nån annanstans? Du kan säkert sova hos henrik du med? Annars ska jag räkna lite på sängar och sovplatser igen och se om jag kommer på nåt.


kvinnokollektivet <3 louise <3 bxl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback