darlings!

Glad midsommar på er! Hoppas ni hade en fin kväll igår.
Jag hade nog bästa midsommaren på länge, väldigt sporadiskt ordnat och opretantiöst. God mat från Ikea, trevligt sällskap, bubblande rosé  och jordgubbar.

Nu handlar det om sista dagarna här i Ungern och det ska bli så gött att åka härifrån. Jag är mer än redo att hoppa på första bästa flyget till Sverige. Inte för att jag vantrivs eller på nåt sätt ogillar Ungern(eller jo vänta kan komma på lite:)) men för att jag saknar allt och alla och för att jag vet att min tid hemma är tidsbegränsad. Bara 6 veckor! Det slog mig  också igår att hösten kommer bli tuff av saknad för ingen kommer ha råd att komma och hälsa på mig nere på Balkan om man inte orkar tågluffa ner. Det är jättedyrt att flyga..möjligtvis om man hittar nåt billigare till Grekland och sen åker tåg norrut.

Tur att jag är så jävla bra och att det kommer ordna sig galant nere på Balkan. Men saknaden kommer nog bli tuff när man vet att man är isolerad där nere från vänner och civilisation. Jaja det ordnar sig. Jag vill dock veta att jag kommer få massor av tid med er när jag är hemma. Lisen, vart ska du vara? Ilse ilse ilse är du på Närkeslätten så hittar jag dig! Mikaela, kommer du hit om en vecka eller hur blev det?

Dags att ta tag i näst sista lördagen i Ungern. Loppis? Kulturnatt? Rea? Diska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback