Hem tack, ja tack!

Nu vill jag bara åka hem hem hem hem hem hem! Vart hem är spelar ingen roll!? Typ Örebro, Västerås, Göteborg, Visby eller Stockholm! Jag tar vad som helst bara det ligger i Sverige!

Nu gör man inte ett skit här förutom att väääääänta på att åka härifrån. Alla har åkt, pengarna är slut, plötsligt gick 35 grader och sol ner till 26 grader och åska blandat med sol. Vi försöker att ta vara på sista tiden ihop med är bara så sjukt fokuserade på att åka hem!

Jag vet inte ens vad det är som jag har sån längtan efter. Eller jo jag vet att jag vill slänga mig över alla mina vänner och kramas och prata sönder varandra. Jag vill ut i skärgården(hur ofta är man där egentligen?), jag vill ha trevliga affärsbiträden, frisk luft, gott kranvatten, vacker svensk natur, inte ha det lika hett och jävligt som här utan typisk svensk värme som inte är lika krävande eller tung utan lite mer lätt. Jag vill promenera förbi slottet i Örebro för att sätta mig på nån uteservering eller gå och bada. Dricka iskaffe och kolla på alla snygga människor.

Åååh vilket land! Jag hoppas på 6 ½ fantastiska veckor i Sverige!


Dessutom saknar jag mackor med avokado på samt gott bryggkaffe och att cykla. Herregud listan är oändlig.
Sa jag att jag längtar efter mina föräldrars kök? Jo då. Det också.
Jag satt nu och funderade på om jag saknade oss på Gotland men icke. Jag saknar oss och Gotland men inte kombon just nu iallafall. Men det vore härligt med oss på Gotland under andra omständigheter. Typ några oktoberdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback