Louise på semester med Tigerkollektivet

Nu har jag varit borta en vecka från sthlm och det känns bra.. Innan jag åkte var det lite jobbigt för jag trodde inte att jag ville ha/ behövde semester. Men så fort jag kom ut till de andra tjejerna kändes det bra...

Måndag-onsdag= NAKENSEMESTER, jättehärligt! nakna hela tiden, badade, spelade spel, grillade osv ute på landet.
ONsdag biltur till gbg med stopp på några loppisar och så vid vänern där vi fick åka båt ut till en ö med karins kompis. där blev det champagne (och hummer för dom som gillar det...) och sol och bad och lovely times...
Sen GBG, torsdag morgon- söndag. Där blev det bad i havet, hng med lite folk, karaoke och topless-dans på en kompis queerklubb... Skitfint, ni ska få alla smaskiga detaljer sen. Sen blev det mer smaskiga detaljer och sen var det söndag och dags att åka vidare mot malmö...
Vi badade fick punktering och tappade bort nyckeln... Men vi kom fram söder om malmö ut på en halvö i havet och slog upp tältet i ljungen, mkt fint! Sen imorse (måndag) åkte vi in till malmö och bor hos Maia och hennes tjej Ditte, de åkte till gotland idag så vi får en lght hr också (bodde i en tom lght i gbg också, perfekt!)

Och imorgon ska vi till köpenhamn en sväng, byta däcket och sen är det bara Tone och jag kvar. Vi ska bada, kolla 2nd hand och äta falafel och sen åker vi till sthlm via v-ås... :D

 Lite snabbt sådär... hoppas ni har det fint i värmen..
Pusspuss från Lisen i malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback