Nytt utan nyheter

Håhåjaja.
Tillbaka på Närkeslätten. Här är det mesta sig likt. Samma jobb som innan, bara lite annorlunda. Största skillnaden är nog ändå att man på ett eller annat sätt är bekant med helt sjukt mycket folk. Trots detta är jag väldigt understimulerad på den sociala fronten.

Planerar en återresa till Götet. Måste hämta mina orkideér. Frågan är när. Hänger på att jag har någonstans att sova och att jag får med någon ut på byn för EN öl (eller på sin höjd tre)
Funderar på att avvakta tills jag börjar känna desperat behov av ömhet.

Ser tågen rulla förbi.

Än så länge har jag å syrran kommit bra överens. Dagar blir till veckor som blir till månader, kanske.
Allt hänger på att man sköter sina matvanor. Det är jag övertygad om. Därför måste jag bli bättre på att äta upp mina ärtor.

Kaerlighed
Syster IlseM

(När jag blir stor ska jagg ragga med repliken "feel safe at night, sleep with a nurse")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback