Pålsboda-style

Vilken bonnraggare jag känner mig som idag.
Har huset (och hunden) för mig själv hela helgen.
Bara att dra av sig trosorna och på med helly hansen pälsen.
Hoppar in i 240:an och kör en sväng på byn, hämtar paket på järnaffären och njuter av tillvaron.
Kunde ha det sämre.

Har väldigt höga tankar om vad jag ska hinna med innan "familjen" kommer tillbaka.
Funderar på att köpa mig en säng så jag kan pysa ur luften ur luftmadrassen och känna mig lite mer permanent.
Men innan dess ska jag se till att få upp och fram alla grejer.
Dammsuga, diska och laga mat, något jag inte gjort på flera månader.

Varit på en liten visit i GBG, trevligt, trevligt.
Ojojoj. I tell you!
Piercaren var fortfarande lika jäkla snygg och jag kände mig fortfarande lika dräggig.
Älskar verkligen mina forna kollegor. Men ombyte förnöjer.

När kvällen kommer till närkeslätten öppnar jag en folköl och börjar montera ikea-lådor.

Kaerlighed!

Syster IlseM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback