Pinsamt!

Åh! klockan 07.30 ska man inte göra en felringning!
Speciellt inte om man ringer fel till någon som man har varit VÄLDIGT dålig på att höra av sig till!
Och vad värre är, jag fattade inte att jag ringt fel! Och börjar babbla på om jobbet (skulle ringa min kollega för hjälp och ringde klasskamrat från sågverksutbildningen :S).

Stressad och jävlig så det är ju inte som att man gör en snygg vändning och sitter och snackar skit i en halvtimme som kompensation...det belv ett oj, förlåt, sorry, men jag måste jobba...och ringa rätt. Ledsen att jag väckte dig. klick.

Och varför i hela världen är det så jobbigt och pinsamt. Låt det bara passera ffs!

Jag ska jobba på att inte bry mig så jäkla mycket, jobba på att inte skapa min egen ångest och bara vara.
Har kommit en bra bit på vägen men det är långt kvar att gå.

Morgonförvirrad Ilse

Kommentarer
Postat av: Cryptar

Hehe :D Morgonförvirring är väll skön. Eller förvirring i allmänhet om det blir i lagom mängd. Själv har jag aldrig ringt fel någon gång därimot har jag nog råkat ut för de som ringt fel :D Men man kan alltid skratta åt det efteråt.

2009-06-09 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback