working girl! news from the lou side of the world

Heyheyhey!
Jag har massa energi som vanligt...

Hoppas du kom hem ordentligt sen Mix.. Det var fint att få ha dig hos mig :)

Har hänt massa saker sen sist såklart... Har varit full måndag, tisdag, onsdag och idag åker jag till v-ås på 2-dagars retreat för att fira studenten.

Jag har spelat in mitt livs första låt. Här kan ni lyssna på min jävligt roliga och rätt dåliga första inspelade låt någonsin: Det är alltså en del av Sebees studenpresent:
Studentsången by louisem



Jag var så jäkla snygg igår, herregud, och karin och tone och lise också! Så himla fint :D

Jag har nu lämnat b-uppsatsen, haft en grym opponering, tagit bort installationen från Dramaten och tillbringat dan på lava. Jobbat lite också.. Druckit massa öl, lite vin, lite bubbel och en drink. Träffat lite tjejer.. Blivit kär.. Det gamla vanliga ;)


Vår installation Monument på Dramaten:
På Dramaten, vår videoinstallation - så vackert!!


Monument

Ingmar Bergman 2009

Monument Ingmar Bergman 2009




Jag ska ladda upp filmen också så får ni se

love love

Kommentarer
Postat av: IlseM

wow! gillar låten :P

Hoppas sebbe blir glad!



xoxo

2009-06-12 @ 01:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback