Jaha och så kom de igen..

VÅRKÄNSLORNA!

Rastlösheten också....


Förstå min olycka när jag landade mitt i ett snöoväder i Sverige efter semester i barca med sol och fina tider.... Men nu är snön (nästan) borta och jag börjar få vårkänslor och jag börjar bli rastlös. Igen.
Det tog ett tag. Säkert 4 månader. Men jag tror att jag blir kvar här över sommaren iaf. Kanske halva hösten också. beroende på vad jag gör. Men det ordnar sig alltid.

Jag ska starta ett förlag har jag tänkt. Måste komma på ett namn. Känner ni att ni har nåt ni vill ge ut är det bara att skicka så printar jag :)

Jag har suttit i köket och druckit likör nu ett par timmar med 2 av mina fina flatmates och vi har försökt komma på hur man ska göra för att få pengar. Det vi kom fram till var att scams är det bästa (som i mest etiskt och roligt).

Jag är så glad att essä-kursen är över och jag får sätta mig och LÄSA igen efter 5 veckors skrivande. Bloody Mary vad skönt det var att sätta sig i ett hörn på ett fik och läsa!

Haha inatt kl 4 vaknar jag av att Karin kommer in och ramlar ner i soffan i vardagsrummet (mitt rum). Tämligen oväntat men fint... :)

MiX, vi har inte fått några news sen i februari typ, come on girl, dags att lätta på trycket, you need it and I sure do too

http://lavaland.se/ljud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback