Kval

JA, ni vet ju hur det ligger till. Men det är ingenting vi pratar öppet om.
Nu har jag iaf beslutsångest, eller, jag vet ju hur jag vill göra det, men det är ingen som håller med, då blir man ju alltid lite osäker. Eller rättare sagt JAG blir alltid lite osäker.

Och jag tycker väldigt mycket om Caroline af Ugglas, även hennes snälla, snälla, snälla låt. Trots att ingen annan gör det. Men jag står för den åsikten och har för avsikt att försvara den.

Snart är vi på väg till Budapest. *Wie Wie Wie*

Så var det lördagkväll igen och jag har inte någon vän, så jag ligger å zappar å slappar en liten stund...
...och om jag hade tv1000 så hade det väl fortsatt...
....men när klockan klämtar tolv rullar jag mattan från mitt golv och i tvn rullar vuxenfilmen igång...
...som tur är så är inte det fallet och dessutom finns det verkligen inget att se på ikväll, så jag ska ställa mig och laga lite mat så jag kan gå på armbrytning imorgon :) Titta på inte vara med själv, om det var en fråga ni ställde er....
Jag råkar ju arbeta tillsammans med en fd. världsmästarinna!

(mr sparrow har lan på sitt arbete)

Love love love

Kommentarer
Postat av: louie

handlar beslutsångesten om melodifestivalen?

2009-03-10 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback