Lycklig dag

Fått lägenhet! Yeah!
29 kvadrat ett stenkast bort. Nu ska jag bara se om jag kan tvinga ut den nuvarande hyresgästen lite tidigare... :P
Annars blir det i början av juni.

Upptäckt att jag får talfritt telenor helt gratis för att jag är under 26.

Och sist men kanske det största av allt! Jag har köpt en fön!
Vet ni hur härligt håret blir när man fönar det!? Har alltid trott att frisören har försökt blåsa mig på massa pengar genom att kränga på mig en fön, men icke! Vilken lycka!

Lyckats mygla till mig lite extra timmar på jobbet också. Mohahaha.

För kännedom så planeras kvinnokollektivet årliga rekreation bli i en husvagn/husbil/stuga/tält på västkusten, den svenska västkusten. Eftersom vi har tagit tre steg tillbaka och planerar för framtiden.
Om någon har invändningar alternativt bättre förslag föreslår jag att ni publicerar dessa snarast.

Kärlek från en fullkomligt anonym medsyster i ett kargt sverige men med en varm famn

Kommentarer
Postat av: ella

Åh vad underbart! Grattis! När flyttar du?



Idag var jag och fyndade ännu mer hos den där tjejen på loppiset. Och vet du? Det fanns massa fina kläder åt dig där..men jag vågade inte köpan utan att du såg dem. Men jag fick en klänning, en fin blus och en t-shirt för 100 kr!



(värmen kom när ni åkte hem)

Kärlek

2009-03-28 @ 16:37:32
Postat av: louie

Åh kul!!



och husvagnssemester är nog precis vad kvinnokollektivet behöver i sommar!



2009-03-28 @ 20:42:32
Postat av: Mikka

2009-04-01 @ 16:01:47
Postat av: Mix

oj tydligen blev jag stum av förvåning.

hmm jaja..



Jag har bara två veckor semester i år, de två första veckorna i aug ser det ut som och då kommer jag vilja var ahemm hela tiden. men å andra sidan så är jag i bryssel innan och efter det så då vill jag gärna ha besök!! =)



komsi komsi!!



2009-04-01 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback