åh Åh ÅH!

Jag har piercat mig!!!!! *lycklig och förvånad*
Och det blev till å med snyggare än jag föreställt mig!!!!

Har festat lite för hårt...men det är som det ska vara.

Känns eventuellt som att mitt 1-2-3-4...night stand har tonat bort i glömska, men det känns också helt okej :)

Imorse var en underbar morgon...eller...vi hade efterfest till sju på morgonen och sedan vaknade jag vid lunch bredvid min favoritkollega, med ett av mina favorittroll på andra sidan om honom. *myser*

Jobb imorgon och på lördag, sedan stora flyttdagen...eller, stor å stor. Ska frakta iväg mig själv mest bara.

I <3 GBG

Syster Ilse

Kommentarer
Postat av: ella

Jag drömde att du var gravid inatt!

2009-05-30 @ 10:20:51
Postat av: Miri

Damn! Jag som mått så jäkla illa på senaste tiden :/

2009-05-30 @ 13:45:13
Postat av: louie

vill se bild vill se bild!! och så vill jag att ni skriver mer, jag känner mig som en liten narcissist när jag vräker ur mig hela min tillvaro här och ingen annan skriver :( men alla har vi ju olika behov av att uttrycka oss.. och olika sätt. men en bild iaf, kom igen"!!!!!

2009-05-30 @ 15:47:28
Postat av: Miri

Hehe. Vet inte riktigt om jag vill visa bilder i det här forumet...eller...vi har väl iofs inga läsare förutom oss själva. Ska se vad jag kan ordna :P

2009-05-30 @ 20:13:08
Postat av: Anonym

whaaaat? oh är det som jag tror att det är ? maila!

2009-05-30 @ 22:13:44
Postat av: Anonym

Det är TRE, låt fantasin flöda!



Mailar.

2009-05-31 @ 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback