alltså hallå

hehe jag ville bara berätta att jag är så jäääääkla bra!

vi kanske ska börja med gårdagen som var en lång dag i skolan, sen till lava på möte, sen hem o käka o hämta couchsurfaren Utku och sen iväg till Dramaten med mina gratisbiljetter (!!!!) till "viskningar och rop" som var så jääääääääääääääääääääääääääääääkla braaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! åh den var helt fantastiskt jag var alldeles skakis när jag gick ut därifrån och över gatan till Berns och "Sveriges största kulturevenemang i år!" näligen invigninsfesten av Ingmar Bergmanfestivalen. Vi var där o drack gratisvin och minglade lite med vänner och sen gick vi vidare och drack öl.. Sen gick jag hem och firade början på Tones födelsedag med chokladtårta i sängen! Sen sova och upp imorse och göra en till tårta och så väckte vi Tone igen med tårta och gröt på sängen :)
Sen iväg till skolan, hej och hå... Så idag har jag skickat in min prel. uppsats, burit karins guldtv till lava, jobbat med filmen som ska visa på söndag på dramaten för den som missat det ;) Nu är det födelsedagsfest för Tone och snart ska jag börja dricka vin och gå på queerklubb. Imorgonbitti ska jag jobba, sen direkt till lava och fixa filmen och sen.... är första oplanerade timmarna innan jag ska till blackie  :)

På söndag kommer MIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAY nu ska jag dricka vin :) hoppas ni har det gott. och fyfan jag är så stolt över att jag styrt upp mitt liv så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: IlseM

Duktig!

2009-05-30 @ 02:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback