ÄNTLIGEN FRI!

Herregud att jag typ inte har haft några förhållanden där vi har gjort slut "på riktigt" utan att det bara tagit slut för att vi slutat ses, bott i olika länder, jag åker, hon åker, osv osv ja ni vet.....

Men NU! Äntligen! Jag har alltså gjort slut med Soizic idag.
Det här är alltså ett inlägg om mig och Soizic och våran nästan 4-åriga snåriga "vänskap"


Okej, igår var det alltså PRIDE och det var underbart, lovely, jag var full och glad och dansade runt i ett par timmar innan jag gick hem till Mix och kollade på hennes underbara lägenhet och på hennes man. Eh ja och sen så helt plötsligt så var Soizic där. Jag var glad, hon var dissig och sa att hon inte skulle till Bitchy Butch. Nehepp okej tänkte jag och dansade vidare.
Sen kom hon ju dit iaf såklart.... Och det var lite obekvämt för jag ville inte göra ngt... Men hon gav mig sängkammarblicken och dansade närmre så jag tog fram mitt ess  - Jag ska gifta mig!
Men jahapp då hånglade hon upp mig! Så det funkade ju sådär. Så då körde jag den vanliga hrm eh jag ska gå på toa. Och sen fångade hon in mig igen och jag ba ehrm ja alltså det känns inte rätt... Hon hånglar upp mig igen. Men vafan. Hur mkt ska man behöva hinta liksom!? Jahapp så jag fortsatte ta bort henne från mig och sa bara att det här funkar inte och så gick jag och då gav hon mig hundvalpsblicken och drog sig undan och dansade i utkanten av mitt synfält ett tag vilket också var jävligt obekvämt...
Så iaf hon kommer och ger mig sängkammarblicken igen och då säger jag igen att det inte funkar och går och hämtar en cigg och sen kommer hon med sin jacka och säger att jag kan stanna och att hon skulle gå.
Jaaahapp... tänkte jag. På Soizic-fronten intet nytt = allt var PRECIS som jag lämnade det i bxl för ett par år sen...
Sen hade jag dock jävligt roligt och det var så jäkla fint att va hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen hade hon mailat mig på morgonkvisten där och skrev bara "Du hade rätt, du har rätt, förlåt"

Jahapp fortfarande lika fåordig och kryptisk och fransk tänkte jag och funderade lite på vad jag skulle svara. Sen tänkte jag att ärlighet varar längst och skrev att jag gärna ville träffa henne som vän och föreslog en fika. Jag trodde att hon inte skulle svara och skicka ett mail om ett halvår som det brukar se ut.
MEN hon svarade ja och vi sågs nu ikväll och det visar sig att vi bor ca 50 meter ifrån varandra här i Bryssel.. Ja iaf så sa jag att jag tyckte det va problematiskt att vi aldrig hade haft någon uttalad relation eftersom vi inte kunde göra slut. Och jag flyttade ju mitt i alltihop. Så vi fick ju aldrig nåt riktigt slut efteersom det inte gick eftersom vi inte hade något att göra slut på. Ja och allt det här hävde jag ur mig redan innan vi hade hunnit sätta oss på fiket... Iaf så när vi satte oss kunde vi prata som normala människor. Nästan iaf :) PUH... Så iaf jag fick en ScumGrrrls tidning och en kopp kaffe och en ny vän. YES FAN VAD SKÖNT JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT, HON ÄR 10 JÄVLA ÅR ÄLDRE MEN KLART SOM FAN ATT DET ÄR EN SJÄLV SOM MÅSTE VA "VUXEN" OCH FIXA BIFFEN FÖR ATT MAN SKA KUNNA HA EN NORMAL JÄVLA RELATION... GAAAAAAH FRUSTRATION; TJEJER ALLTSÅ

Ännu ett steg mot att bli vuxen, jag har gjort slut. Tror det va första gången. Yes jag bara sa att jag behövde få ett slut på vår relation/Icke-relation och så sa hon att ja det kanske är bäst så och så flinade vi lite och så var det klart! Åh första gången fan vad fint jag känner att det här var ett stort steg i mitt liv. Jag behövde verkligen få göra slut. Har ju lite andra ouppklarade grejer men lite får man ju släppa också.

På tal om det så var jag helt säker på att jag såg Julie på bitchy butch men idag på en födelsedags-picknick i Parc visade det sig att det var en look-alike... synd. men det kanske räckte att göra slut med en tjej idag ;D

jahapp så blev det lite action på bloggen igen ;D bryssel alltså. jag är så jävla glad att va hemma. hemma i bryssel. känns som hemma här hos oss (hos izaskun). hemma i saint-gilles. hemma i bryssel. hemma hos my. hemma på bitchy butch. hemma i parken, hemma hos delphine, hemma att virra omkring med kristen, hemma på RTT, hemma på fontainas, hemma på dna, hemma på monk (fast på övervåningen, det ni!!!), hemma överallt överalltöverallt. är lite övertrött nu tror jag. har bara sovit 5 timmar och inte ätit så mkt och så har det hänt så jävla mkt. jag är trött och glad :)

Mycket lärorik och bra resa! Jag är väldigt stolt!

JE M'AIME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback