En stor dag!

Hey lovelies, idag är en STOR DAG för Louise!

1. det är PRIDE i Bryssel, det ska bli jättekul att gå i paraden med alla gamla godingar och sen till Bitchy Butch :D
2. jag har idag för första gången satt in min MENSKOPP!
http://www.menskopp.se/shop/

sen har jag också köpt min första sminkgrej nånsin tror jag. nåt puderfoundation som verkar bra från bodyshop, dyrt var det iaf.

jag hade lite problem med min menskopp först, den gjorde lite ont och jag kunde inte riktigt slappna av men så kunde jag inte pilla som jag ville heller eftersom det är ett tyskt par som också är på besök här hos izaskun. men så hittade jag en sax och låste in mig på toan och klippte bort det lilla skaftet = mkt bättre!! så nu ska jag bara lära mig att få ut den också. in var inga problem men lite knepigt att få ut den på ett bra sätt. Tone får lära mig :)

jag har det iaf väldigt bra här. det är lugnt och skönt och trevligt (och regnigt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback