I'm spending my time...

...watching the days go by...
Sitter och lyssnar på Roxette, så jäkla cheesy; det är underbart!

Ja... så sitter man här och vill inte plugga igen. Ska skriva om feministisk kroppskonst/performance med utgångspunkt i poststrukturalisten Julia Kristevas teori om radikal negativitet och Judith Butlers performativitetsteori.

Ganska intressant men känns lite för lätt. Dessutom är det lite länge sen, typ 60, 70-tal... VIll mkt hellre skriva om samtidskonst. Jaja det kommer väl det med... Imorgon ska jag jobba på lagret i 9 timmar, gå upp kl 5, uschuschusch... Måste handla och göra matlåda. Jag har blivit så dålig på att plugga. Men snart är det sommarlov! Eller nej för jag ska plugga film och jobba (förhoppningsvis!).. Snart åker jag till BXL iaf :D

Åh jag älskar Roxette,
Roxette-revival!

Join the joyride!

Kommentarer
Postat av: ella

roxette ska göra comeback!!

2009-05-07 @ 19:51:19
Postat av: lisen

haha I know, läste det i metro igår! och i holland av alla ställen...!

2009-05-07 @ 22:22:01
Postat av: ella

I holland?va fan är det för sätt?!



Roxette är nog ett av de bästa banden genom tiderna,utan att överdriva!:)

dags för mojitos!

2009-05-08 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback